söndag 1 april 2012

Fullt ös, medvetslös...

Ja jisses...mina öron! Tinnitus varning...haha..
Sabina å Alma har verkligen haft kul idag... Strax före lunch kom även Lina, som går på lekis med Sabina...ytterligare en som fnittrar för ingenting :-D Dom har verkligen röjt järnet här hemma idag! När dom började hoppa i sängen å soffan, å nästan hänga i gardinerna, kände jag att de var dags å skicka ut dom, haha...Å då kommer dom in å har hittat en till kompis! ..Ja jisses...undra hur dom är om några år, kan bara tänka mej ;-)
Meen kul har dom haft å de är huvudsaken..sen att det tjuter lite lätt i mina öron, det tar jag gärna som en bonus ;)
Tror Sabina somnade rätt så ovaggad..just nu ligger hon å snusar så gott här bakom mig :-)
Alex har nog fått fyrkantiga ögon idag...har suttit å nördat vid sin data han...men kom ut ibland för att visa att han lever, å äta lite ;-)

Nu ska denna trötta mamma gå å lägga sej åxå.....såå najti najt...

Inga kommentarer: