torsdag 5 april 2012

Hääälg!!

Äntligen!
Trodde aldrig den skulle komma, men tjohej va veckan gått fort...Stupade i soffan när ja kom hem, låg å slumra i några timmar...vaknar av att de knackar på dörren...dom gav sej inte heller, så jag lära kliva upp...Å utanför står så klart en påskkärring! Hihi..hade ja helt glömt bort...sömnig å flurig i håret tog ja emot ett gulligt kort, men hade tyvärr inget att ge tillbaka...

Nu först har jag piggat på mej..Är helt slut i rygg å axlar...Känner på å klättra runt i fönster å slåss. Det blåste idag åxå, så har fått buttat tillbaka fönstret för att kunna putsa det andra..åsså blåste de kallt åxå... Men nu så får allt vara till på Tisdag, då vi ska dit å göra klart...för på Onsdag kommer flyttlasset med möbleer...Blir jättefint där :-)

På lörda ska jag å "Halta Lotta" (Birgitta) ut å jobba...blir nog heldag...sen är ja liiite sugen på att gå ut åxå..ska bara snegla på kontot först om jag ens har råd..men tror de blir mycke folk ute :-D Kanske ska lura hit kusin vitamin från Ljusdal åxå :-) Ja får väl se hur jag känner mej på lördag efter jag flängt runt på jobbet 8 timmar...

Nepp..nu ska jag ta mej en kall öl å lägga mej i soffan igen...för de e ja värd ;-)

Inga kommentarer: