lördag 24 november 2012

Godmorron

Som vanligt satt jag å nickade i soffan igår kväll...Alex väckte mig å frågade om jag inte skulle gå å lägga mig..gounge..:-) Sabina sov över hos Lina hon...så undra när dom somnade. Sist Lina sov över här, då låg dom å asgarvade klockan 11, för att sen bli tvärtysta :-) Jag gick iaf å la mig å kollade på Dexter. Såg klart ett avsnitt jag börjat titta på, kände mig hyfsat pigg, så slog igång ett till..Vaknar runt 4 å ser att det är slut, somnade om å sov till 06.30...Så har iaf sovit ut kan man säga. Idag är det julmarknad i Tövsätter. Alex klass ska stå å sälja kakor, bröd, kransar å annat smått å gott, samt ha lotteri. Alex å jag står där från 10.30 till 13.00. Så KOM Å KÖP!! :-D Efter de så åker vi å hämtar upp Sabina i Matnäs, å ev Karin, eller om hon tar egen bil, vet inte än, å åker till Linda å Peter i Finnicka. Barnen har pratat om Bella att dom vill träffa henne (en kattunge Linda tog av oss i vintras) å jag ska klippa mig..äntligen...På tok för långt nu..blir så när man är korthårig..då är man tametusan långhårig efter 2 veckor :-) Nu hör jag att Alex är vaken, ska göra lite kaffe, å sen mannagrynsgröt..Alex favorit. Så gomorron :-D

Inga kommentarer: