torsdag 22 november 2012

Hm..längesen igen då

Glömmer lixom bort det här...Tycker ju egentligen att det är kul, å rätt så skönt å få skriva av sig ibland..men där har jag ju börjat använda Twitter mer...ordbajseri kanske man ska säga istället...fast på ett kul sätt :-D Finns mkt sjukt där åxå...Instagram använder jag nästan dagligen..bilddagbok kallar jag de...där läggs det upp allt å ingeting :-D Men annars än de så lever jag å mår så jäkla bra..kunde så klart varit bättre på ett vis, men det kanske löser sig så småningom ;-)Jag hoppas det iaf..dom som känner mig vet vad jag menar ;-) Jaa,annars vet ja inte så mkt mer just nu..Blir iaf hemma å vabbar med Alex i morron...Han har haft huvevärk hela dan å ont i nacken...blev lessen nu ikväll å ville att jag skulle vara hemma med han, så i morron ska det ätas glass å kollas på film <3 Man blir ju bara lite förvånad när nån av barnen blir sjuka, för det händer så sällan...så klart dom ska bli lite bortskämda.. Hoppas han kryar på sig i morron, så vi kan vara med på julmarknaden i Tövsätter på lördag... Men nu tänkte ja krypa ner å kolla ett avsnitt av Dexter iaf..men blir väl som vanligt..somnar...men men..najti najti :-)

Inga kommentarer: