söndag 18 januari 2009

Göra idag då tro?

I morse hade vi en morronpigg son...strax före 6 klev han upp...Jag klev upp kvart över 6,men jag ska inte klaga...sov bra länge i soffan igår kväll, så jag var rätt så pigg :-)

Hade en toppendag igår. Var i S-hamn å badade nästan 4 timmar...Mc D innan vi åkte hem.Köpte lördagsgodis på Barnens hus innan vi for hem. var åxå tänkt att vi skulle köpa ett Nintendo Wii av en kille i Bollnäs, men fick aldrig tag på han...Numret gick inte att nå, konstigt...Men förmodligen var telefon bara avstängd eller att det blivit nåt tjall med den...Hoppas han hör av sej bara...

När vi kom hem åkte vi direkt till Mårten å Sofi å hämtade Chicca..Dom hade varit hundvakt eftersom vi skulle va borta hela dan... Då passade vi på att låna hem deras Wii ett par dar :-)

Var även ute å sprang runt Hedsta i morse..Har inte blivit ngt sen i måndags, så jag tvingade iväg mej....Å hua va kallt de va....
Nu känner jag redan av den begynnande träningsvärken, mest i magen faktiskt, men det går väl över ;)

Nu ska jag å Sabina hitta på ngt, Alex har en kompis här å dom spelar såklart Wii...

Inga kommentarer: