lördag 17 januari 2009

Trevligt...

Har inte blivit att jag skrivit på nåra dar, har inte riktigt haft tid tycker jag...

Har väl inte hänt så mkt, jobbat å jobbat har man gjort, det har varit jättekallt ute...Inge kul alls...burr
Igår kom först Mårten å Sofi å barnen en sväng direkt efter dagis...Dom har nyss kommit hem från Teneriffa, avis där måste jag säga...Vi var ju där för 4 år sen...men vi ska åxå åka nånstans i maj, vet bara inte vart...
Lite senare kom Jejja å Jompa å barnen...Vi käkade kinamat, barnen badade bubbelbad å vi bastade, skööönt :-)
Idag bär det av till Hällåsen i Söderhamn...J&J ska åxå dit...himla bra badställe där med vatten rutschkanor :-)
Sen efter vi badat ska vi till Bollnäs å hämta ett Nintendo Wii...Hittade ett på blocket,chippat å klart :-) Så ikväll vet jag vad det blir ;-)

Nu ska jag väcka sambo å Sabina. Alex vaknade först av alla idag....

Inga kommentarer: