måndag 11 maj 2009

Busfrö...

Här är inte en lugn stund kan jag säga...haha...oj va han busar hela tiden...Barnen tycker det är jättekul!!! Det tycker så klart jag åxå..hade lite abstinens idag på jobbet å ville bara heeem å busa med den lille rackarn...
Chicca har tagit på sej lite av en "mammaroll" tror ja..är å passar på han hela tiden..har hon vart ute så springer hon å kikar efter han på en gång hon kommer in...fast hon är liite förpåig tycker ja, så jag får stoppa henne titt som tätt......
Nu ska jag snart ta med mej han in til sovrummet å gossa lite...

I möra bitti ska jag ge mej ut på en springtur innan jobbet..Jag hoppas jag är piggå att jag orkar...Vill ju inte ge upp nu när det går så bra..Eftersom sambon jobbar eftermidda så får det bli på morron innan jobbet, eftersom det är lite svårt med barnvakt...

Nepp..mysa ner med Sonic va dä...
Najti najti

Inga kommentarer: