lördag 9 maj 2009

Första Natten...

Sonic var helt slut i går kväll...Han somnade först på John-olov i soffan..Å sen på mej..så mysigt så :-) Sen när vi gick å la oss gick han på lådan...Han har varit lite lös i magen några dar, så jag måsta kliva upp å tvätta av han..inte poppis kan jag säga...
Sen sov han till 6 i morse ungefär, sen satt han å jamade..Alex vaknade kvart över 6...så jag har varit vaken sen dess...
Det är full rulle här hemma kan jag säga...haha

Chicca har fullt sjå att kika å passa på han..följer efter och är nyfiken. Sonic bryr sej inte så nämnvärt.Ställer sej på snedden när hon ärför närgången, för att i nästa sekund stryka sej mot Chicca...gullit!

Musse, våran andra katt har nosat på han 2 gånger, sen har han gått ut..Han är nog väldigt fundersam...Tror det kommer att funka om några dagar...

Nu måste jag gå å kika vad han gör, busunge hihi

Inga kommentarer: