måndag 29 juni 2009

Godmorgon!

Jag gruvar mej för att väcka barnen snart...Dom hade jättesvårt att somna i går...dels för att dom hade sovit i bilen å dels för att det var som en bastu i deras rum..., ja i vårat åxå för den delen...
Dom kommer inte att bli glada kan jag säga...Men vad gör man? Vi måste ju jobba...Dom fårlägga sej tidigt ikväll i stället...

Nu är det bara 2 veckor kvar till semester, om jag kunde så hade jag gärna haft semester redan nu, men tyvärr måste jag jobba... :-(

Idag åker jag till kära Hedvigsfors igen, det var ett tag sen nu känns det som..Jag å Roger ska storstäda, vilket betyder vända upp å ner på hela huset, haha..Maria å Anna-Maria kommer åxå en sväng...Å då ska vi planera ny resa med Birka..Blir nog vecka 30,när vi kommit hem från Dalarna...Kommer bli kanonkul :-)

Nu ska jag ta min morron shake snart...
Just ja, det skulle jag åxå skriva om...jag har börjat äta ett mål om dan, middag...Det gick inte kände jag att byta ut alla mål...Men så här funkar åxå :-) Är ändå inge hungrig på dagarna nu när det är så varmt...Då är det mer lämpligt att äta middag med resten av familjen...
Får väl se hur länge jag håller på....

Nepp..dags å göra sej klar för en ny dag...

Inga kommentarer: