måndag 29 juni 2009

Gokväll...

Jag tror jag flyter bort i denna värme alltså...satan i gatan....

Idag har jag varit i hedvigsfors...Har storstädat i annexet idag, men först rev jag ur alla täcken, kuddar madrasser, sängkläder, dukar å mattor...det tog mej cirkus 2 timmar...Måånga kilon blev det...Allt skulle skickas på tvätt över sommaren...måsta ta paus emellanåt annars hade jag nog avlidit i värmen ;)

Just nu står jag åxå å svettas..Håller på med muffins å sockerkaka till i morron...J-o fyller nämligen 34 år...Lite senare blir det smörgåstårta...å ännu lite senare blir det till å röja lite här...Fårväl se hur mycke vi orkar...Just nu är J-o ute med Chicca på kvällsprommis...Måste gå till sjön med henne så hon får svalka av sej...

Nepp..nu är muffisarna klara...dags å göra sockerkakan...

Inga kommentarer: