onsdag 22 juli 2009

Förkyld...

Ja, jag har åkt på en riktig dunderförkylning...inte alls så kul..
Kände redan i fredags när vi var i Dalarna att det var nåt på G,åsså när vi satt på busen på väg ner till Birka båten så var AC:n på så klart...igår när jag vaknade på båten kände jag att det killade i näsan, å sen blev jag täppt....Sen att man var ute i blåsten på båten gör väl åxå sitt till...
Så i morse när jag vaknade så va jag riktigt förkyld,som sagt...

Idag kom det en gammal kompis till Alex som ska sova över...Han flyttade til Gävle för några år sen,å dom ses inte så ofta...tycker det är jättekul när han kommer å sover över....Så ikväll ska vi ha lite "lilllördagsmys"...köpte ju en massa godis på båten, så dom ska få mysa lite med det å en film :-)

Själv ska jag kurera mej å lägga mej tidigt ikväll, får väl se när det blir, för grabbarna brukar vara vakna rätt så sent, men det blir när det blir...

Nu ska jag lägga mej i soffan med Sabina å kolla Bollibompa, för grabbarna är upptagna med tvspel...

Inga kommentarer: