söndag 19 juli 2009

Rulla hatt....

I morron bär det av igen..Jag ,Anna-maria å Pernilla ska ut på Östersjön...Vi åker med Birka Paradise..ska bli himla kul...Bussen går10.00 i morron förmidda,å jag tror båten avgår18,00 eller nå sånt...
Kommer tebax till Hudik på tisdag kväll vid 22,00...Om jag är pigg å alert går jag direkt hem till Rosie å lämnar av grejerna å sen går vi på Sigge på Folkan :-)
Då är man nog "tankad å klar" i såfall, haha...

Just nu håller jag på å färgar håret...blir blåsvart denna gång, ska snart skölja ur´et...

kanske blir ett kort inlägg morron bitti innan jag far...

2 kommentarer:

tobbe sa...

Åh vad kul med östersjön :)
Hoppas att ni får så himla roligt där ute.

tobbe sa...

Frågenstunden på min sida är avklarad. om du har inget annat för dig, kan du läsa en skön frågestund om lilla mig(tobbe) annars så hoppas jag att du följer min blogg. skulle bli hemst hemst glad över det. eller vi kan säga såhär. om du vill att båda ska följa tillsammans i bloggarnas värld så ställer jag upp. kram