måndag 27 juli 2009

Måndag....

Vaknade för en stund sen...har så himla ont i ryggen idag...Har nog sovit för länge tror ja...

Idag ska vi nog ta å kasta lite grejer på släpvagnen som ligger å dräller, röja upp lite. Det behövs kan jag säga...massa skrot som ligger å tar plats, ser ju ut at bli hyfsat väder åxå idag, fast inte så pass varmt så man kan åka å bada...
Sen behöver J-o åka till Ora å bygga vidare på lägerplatsen. Det är storläger där nästa vecka, ett piratläger :-) "SingapORA" ska det heta...Dom har visst nån hemsida, ska ta reda på det å lägga ut den sen...
Barnen ska vara där torsdag till söndag nästa vecka, så då blir jag å Chicca hemma själva, fast vi ska ju upp å hälsa på såklart. Men då när barnen är borta ska jag gå igenom deras rum, röja leksaker som inte används...Sånt går inte å göra tillsammans med dom, för så får man inte plocka undan en pinal, haha...
Sen tror jag att vi ska ha vin å målarkväll igen åxå...ska höra med Sofi å Maja om dom har lust:-)
Räcket i hallen är ju inte färdigmålat,behövs några lager till..

Nu ska jag väcka J-o å se till att vi börjar nångång...

Inga kommentarer: