lördag 1 augusti 2009

Morronpigg

Vaknade kvart över 7 å kunde inte somna om..Klev upp, läste HT på nätet, klädde på mej å tog en tidig prommis med Chicca...himla skönt ute måste jag säga...Nu håller jag på att koka kaffe,å sen ska jag nog måla ett till lager grund på dörren...

På eftermiddan är vi bjudna på fäst i Bjuråker...MAria på Hedvigsfors Herrgård har ju gått å gifta sej i smyg i Bohuslän,på nån båt, så dom tänkte ju ha fästen idag....Hon vill att jag ska sova över, för hon ville minsann parta loss hon...men jag har lite svårt för det om barnen är med...Visst sovplats finns å så, blev till å med erbjuden av Anna-Maria att sova i husbilen med dom..Men jag tänker på att det är en dag efteråt åxå...jag kan lixom inte slappna av...så jag tror nästan att vi åker hem istället....Men vi får väl se...

Nu hör jag att kaffet är klart...gott...

Inga kommentarer: