måndag 3 augusti 2009

Uppdatering...

Har inte riktigt haft tid, har inte varit hemma så mycket heller...

I lördags var vi bjudna på fäst i Bjuråker som jag skrivit om tidigare...Kom dit strax efter 4,för vi stannade till hos Anna-Maria å Martin först...
Vi blev bjudna på skumpa när vi kom, gottans,inte ofta man dricker det...
tyvärr hade dom otur med vädret...Det började regna, men det var ju tur att dom hade partytält uppställda...Maria sa att varje gång dom ska ha fäst ute så har det regnat...Men vi trivdes så bra där under tältet så :-) Synd att detblev lerigt bara etfer ett tag...å jag som bara hade sandaler.lera mellan tårna, haha...

Dom bjöd på gott grillat med diverse tillbehör..en riktigt god buffe´, till å med kräftor för dom som tycker om det...(jag själv äter inga skaldjur)
Det var en lugn fäst,mycket barn, så dom flesta hade nog åkt hem vid 10 tiden...
Jag å Maria satt uppe till halv 1 innan vi gick å la oss..:Sabina somnade strax efter 10 å Alex var vaken med mig till jag gick å la mej...

Idag skiner solen...min sista semestervecka är det åxå...John-olov är ju uppe i Ora hela veckan å lär scouter att segla på piratlägret...Ska väl åka dit nånting å kika..På torsdag skjutsar jag upp Alex, som ska vara där till p åsöndag, å på lördag ska Sabina upp...Då blir jag å Chicca helt själva...Ska passa på att röja lite i barnens garderober å leksaker...

Men nu är det ut i solen å mysa på...

Inga kommentarer: