torsdag 6 augusti 2009

Packar...

I morron ska Sabina åka på scoutläger....vi var upp med Alex idag å då tyckte hon det var så kul så jag å J-o bestämde att hon åker upp i morron...
Vi var kvar till ca 3 tiden idag...precis när vi skulle till å åka, ja då ramlar Sabina å skrubbar upp knäna, bara litegranna, men tilräckligt för att hon skulle bli jätteledsen, för att sen toksomna i bilen...
Åkte hem med Chicca, bytte om å tog en raggardusch å sen åkte jag in till stan på en gång..Sabina fick sova tills vi va framme...

Kom ju på att hon inte har ngn sovsäck, så vi måsta handla en sån, plus att jag fyndade mera kläder till henne på H&M..

Nu ikväll har hon å jag haft filmmys..kollade på "Ett småkryps liv" å myste med popcorn å chips :-)
Nu ska jag packa klart till henne å sen natta henne å läsa en lååång saga...

Inga kommentarer: