lördag 29 augusti 2009

Storstan....

Idag klockan 5 sätter jag mej på tåget å åker ner till stockholm...var ju meningen att jag skulle springa tjejmilen i morron, men vi anmälde oss aldrig...istället ska vi ut å ha lite kul jag å Jejja...Ikväll ska vi käka ngt gott å ta några öl, å i morron är det grönan som gäller :-) Hemfärd på månda eftermidda....

Ska väl ta å packa klart tänkte ja...mycke packning för bara nåra dar...haha...

Jag har nyss duschat Chicca, å nu ska jag göra rent ett sår hon har på kinden...början till ett våteksem, lika som hon hade i vintras...men nu har jag iaf rengöring + salva att stryka på...får hoppas att det går tebax av sej själv, annars blir det vetrinären till veckan....

Nepp...fortsätta packa....

2 kommentarer:

emma sa...

Hej Ullis!

Tack så mkt =)

emma sa...

Värmer och höra din kommentar och ord tack så hemskt mkt. Jag ska klara detta och ska klara mig i genom det mörka med..

Kram Emma