onsdag 9 september 2009

mitt i vecka...

Har varit fruktansvärt trött några kvällar nu...bara går halvsovande från soffan till sängen...men har jobbat rätt så hårt åxå..igår jobba jag till å med över en halvtimme...Blir kanske så idag åxå. Ska till Hedvigsfors idag å i morron...Idag är det 14 gäster å i morron 15...Mycke att göra med bäddning å städning...undra om jag ska ta med mig kameran å knäppa lite, det är ju så himla fint där uppe...

Ja om 1 månad är John-olov i caribbien.. liiiite avundsjuk är jag nog..haha
Han kommer att få det suveränt där nere,det är jag helt övertygad om..:)
I november ska jag å Jejja boka resan åxå..måste bara gå igenom lite med Jason först...
Vi ska nämligen åka till Usa...:-) Jag har ju haft en brevkompis, som det hette förut, sen jag var 13 år ungefär. Vi har fortfarande kontakt, men har aldrig träffats. Vi har sagt i alla dessa år att vi måste träffas. Nu ska det bli av !! han bor i Fort Worth utanför Dallas,men kommer från södern, Louisiana...I februari är det Mardi Gras å det tänkte vi åka på:)
Ska bli så himla kul....kommer skriva mer vid ett senare tillfälle...
Nu måste ja äta frukost å sen väcka barn....

Inga kommentarer: