måndag 31 januari 2011

Måndag

..Ja idag körde vi gång med uppstarten på Iggesunds bruk...veckor av förberedelse har gått åt å måste säga att det flöt på rätt så bra :-)
Synd att vissa grejer har blivit restade bara, men det kom en till leverans idag...Nu ska väl det mesta finnas, men kommer att få beställa eftersom så det finns ett lager.
Dagen har bara sprungit iväg idag...Började halv 6 i morse å var hemma runt 4..rätt så mosig i skallen men ändå rätt så pigg..Men känner nu att jag börjat dala lite...Ska försöka komma isäng tidigt ikväll...

När jag kom hem så fanns det ett bad upptappat, så det vara bara till å krypa ner :-) Maten var förberedd, som vanligt...kan inte bli bättre :-) Måste säga att ja känner mej nog lite bortskämd jag..Love u min hunk *pössen*

Nu blire till å mya ner sej i soffan en stund, å alldeles säkert kommer jag somna i någons famn :-D

Inga kommentarer: