onsdag 2 februari 2011

Händelserik vecka...


Ja det må jag säga..dagarna bara flyger iväg...fullt upp från morron till vi går hem...Håller fortfarande på med att köra ut material, försöker hinna lägga upp områderna så det funkar, hjälper till där det behövs...
Igår hände även en jobbig sak...en som jobbar hos os
s var tvungen att åka in på akuten...hon hade lite höga sockervärden å mådde inte så värst bra...vi fick åka in med henne..jag satt med henne där i ca 2½ timme...ville veta att hon var ok innan jag åkte....läskigt å se en människa bli så himla ledsen och otröstlig...men hon mådde mkt bättre idag...men det tog rätt så rejält på
krafterna...


Idag har jag inte orkat göra speciellt mkt..kikade på fi
lm å myste...Citizen X..mkt bra film måste jag säga...Nu b
lire in i duschen å hopp i säng..somnar nog ovaggad ikväll skulle jag tro...

Inga kommentarer: