fredag 4 januari 2013

Finns folk till allt....

Åååå va ja skulle vilja bara kastrera en viss person låååångsamt...hur fan är det ens möjligt att denna person kan komma undan med å göra samma sak om å om igen!! Det är absolut ingen i min närhet, men jag känner, eller kände denna person iaf... Jag blir så jäkla förbannad..denna personen är en riktig psykopat, manipulativ, bedragare, ja allt...usch..finner inga ord...Nu har han gjort det igen...Den som känner mej vet nog vem jag menar....Har tagit kontakt med hans förra tjej, å får höra att han gjort samma sak mot henne som mot mig....ja blir så jäkla arg!!! Nä fy faan för såna som han! Ska ha ett långt samtal med henne ikväll, å bara prata dynga.... Sådär..nu har jag avreagerat mig..välbehövligt!!! Nu är det iaf Fredag..Alex har kompis här å jag å Sabina ska nog mysa ner oss å kolla tjejfilm efter maten..Det blir hemmagjorda burgare idag...Så ha en trevlig helg!!!

Inga kommentarer: